Hej mitt vinterland! - 15 december

Guuud vad mycket snööö :D

Vart på stan med Elin, Jossan och Björn idag. Sedan tog jag bussen till Stigslund och kollade på min kära lillasysters julspel som dom hade, Den morderna tomten tror jag den hette. Duktig var hon och sedan blev det fika :)

Jag har hållit på och halka hela jävla dagen idag, sen blev det ju inte bättre av att åka buss som jag hatar att göra när det är glas halt på vägarna heller!

Nä, nu har jag skrattat så att tårarna har flödat x'D En god vän till mig var med åp Gävledala när hon cyklade vid Bocken och då cykla hon omkull samtidigt som en annan promenixare ramlade haha, oh Gud min skapare vad jag skratta. Skrattar fortfarande hahahaha!!!!!!

I morgon blir det IKEA med mamma och sedan klockan 13.00 ska jag och Elin med Jossan när hon ska tatuera sig :D

Nu ska jag fläta hela håret och skita! Ba - baj!



Kommentarer
Postat av: ronja

haha, jag såg också på det! Jag skrattade så hemskt att jag fick ont i magen :p såg så kul ut dom ramlade omkull allihopa. Lite som dominobrickor :p

2009-12-18 @ 23:30:57
URL: http://hillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0