Miss Bomhus! - 2 december

ÄNTLIGEN HAR VI FLYYYYYTTAAAAT!!!!!

Nu har jag blivit Bomhus bo och det känns sköt :D Inte för att bli Bomhus bo utan att äntligen fått möjligheten att flytta hemifrån :D Trodde jag skulle bo hemma tills jag var 40 eller något xD

Men nu är jag hemifrån och Jesus vad konstigt det kommer bli när vi vaknar i morgon :D
Nu sitter vi i soffan och kollar på So you think you can dance och dricker ett glas vin :)

En massa jävla strul var det innan men nu har allt ordnat sig som tur är och nu vet ni att vi har flyttat in äntligen :D

Ha det bra mina änglar! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jätttejääätteglad för din skull! Välkommen till friheten ;)

2009-12-02 @ 23:34:26
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: svärfar ola

grattis till ditt första egna boende.kommer du till helgen?

2009-12-03 @ 10:46:15
Postat av: Evis

Hoppas ni fått det mysigt nu!!! Va rädd om er!!! <3 Kramar

2009-12-03 @ 14:26:21
Postat av: Pappsen

Grattis gumman hoppas ni kommer att trivas .. puss puss älskar dej

2009-12-03 @ 16:43:17
Postat av: Me, Myself and I

Jenna: Taaaaacl :D Känns så otroligt skööönt :D <3



Svärfar Ola: Tack så mycket, kommer tyvärr inte till helgen, blir till Julen nu sen!



Evis: Tack så mycket! Va rädd om dig med gumman, kraaaam från oss <3



Pappsen: Tack så mycket pappa, vi kommer nog trivas :D Puss på dig, älskar dig <3

2009-12-04 @ 00:07:33
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0