När halmbocken brinner, då är det jul! - 23 december

Japp, nu har Gävles käraste vän gått bort ännu en gång :( Haha men det gillar vi, bocken ska ju fan brinna för traditionens skull :D Vissa håller med mig, trotts att dom INTE vill att bocken ska brinna ner :D

Sen har Anna fått jobb sm spanska lärarare på Celsiusskolan i Edsbyn :D Årskurs 7-9 ska hon ha :D Blev så glad när hon ringde och berättade det :D GRATTIS gumman <3

I alla fall så har jag gjort en massa nytta idag (dagen före julafton för er som missat det ;) ) Fritte och syskonen kom förbi och bytte till ett nytt batteri till min bil, sedan kom dom upp och hjälpte mig med mitt glasskåp och satte upp det :) Tack så mycket för hjälpen!

När dom åkte hem och Elin drog till Valbo och köper julklappar och jag var alldeles själv hemma började jag dammsuga och torka golven :D Har även kollat igenom alla mina inspelade video filmer och lagt dom i lådan :D Så nu är en påse mindre här i lägenheten :D Har nu två lådor kvar men en ska ner i förrådet men Elin har nyckeln med sig hon så jag har inte kunnat ta ner dom.
Jag har även lagt ner pantflaskor i en kasse så nu syns dom inte på diskbänken bakom diskstället haha! Så duktig har jag allt varit idag :D

Ikväll någon gång kommer Jossan som sagt och ska spela Bingolotto haha, uppersittarkväll är ett måste :D
Enda gången man spelar Bingolotto ju haha

Nu ska jag tjata på min sambo att hon kommer hem snart så jag kan laga mat :P Är huuungriiig! Ätit en pepparkaka idag :D

Ni får ha det så bra och en riktigt GOD JUL för i morgon blir det nog inget inlägg! Kommer fira jul hemma hos mamma och älsklingen kommer :) Sen åker vi till Edsbyn i morgon kväll! :)


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR <3

1 dag till julafton
3 dagar till annandagen :D



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket gumman! :D God jul!!!

2009-12-23 @ 15:28:13
Postat av: Frugan

Goooood Juuuul <3

2009-12-23 @ 22:10:03
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Hurtan

Du va så duktig stumpan :) men jag hade inte nyckeln till förådet med mig :p

2009-12-27 @ 02:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0