Slakta Lucia! - 13 december

Haha världens bästa filmtittel på en kort film vi fick se på Lucia moive night igår haha!
Men Glad Lucia på er i alla fall :D

Det började med att vi åkte och hämtade upp Anna på stan igår när hon anlände, fick krama en massa med Jessica också ^^

Se åkte jag, Elin och Anna och handlade till enchiladasen vi skulle laga till middag. Sen blev det ju en massa gotta handla till bio natten xD

Vi åkte hem, jag färgade Elins hår :) Sedan blev det middagslagning till några glas bedårande vitt vin :) Det var ju jag som lagade maten och jag blev jäkligt stolt över mig själv för det blev suuuper gott :)

Sedan var det dags för att dra till bussen och träffa gänget :D
Bion började med filmen Up in the sky tror jag den hette, George Clooney var med i den filmen. Sen fick vi se komedin Old dogs med Robin Williams och John Travolta, den var fan lätt värd och seee!!!! Den tredje och sista filmen vi fick se var Snabba Cash :D Jag blev ju såklart överlycklig eftersom jag ville se den :D MEn till min besvikelse var den inte så jätte bra, men så här dagen efter så har man funderat och den var verkligen se värd :D Men jag tyckte det var lite fööör brutal film för min smak. Mycket misshandel och pang pang och ratatatatatata!!

Men annars är jag suuuuper nöjd med bio natten, jag fick ju Ahlgrens bilar i utlottningsgrejen ;) Utan att ha blivit utlottad :D De ni ;)
Vi kom väl hem 07.15 på morgonen och då kikade vi lite på Lucia på 1:an xD Haha så vi la oss väl vid 08.00 skulle jag troo haha, skapligt trött var man. Var ju nästan uppe i 24 timmar :P

Idag har vi inte gjort nå mycket alls, bara varit allmänt dödströtta. Skjutsade Anna till tåget och tog farväl, men förhoppningsvis ses vi på fredag igen :D Kom ju på att jag nog inte kommer ha råd att ta mig upp, men det löser nog sig hoppas jag :)

Nu ska jag fortsätta naffsa på min chokladtomte som jag inte åt igår på bion och fortsätta kolla på The Holliday på 3:an :) Sen, GODNATT!


                                      Saknar Anders varma kramar :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0