The first cut is the deepest! - 22 december

Idag ahr vi gjort nytta!

Först följde jag med Elin till frissören, hon har blivit kort hårig med lugg ;) Haha, hon såg ut att slita på sig i stolen hon haha!

Sedan drog vi oss hemåt och vi skulle tvätta. Men det finns idioter somtar andras tvätt tider ;@ Ooooh, jag töl inte tvätt tids tjyvar!
Medans vi sprang fram och tillbaka mellan tvättstugan och vårat hem satte vi upp granen :D Den blev tjuuuusig :D Så nu är den äntligen uppe :)

I morgon kommer syskon och Fritte, Fritte har köpt ett nytt batteri till min bil, snäll som han är, så han ska byta det och sedan hjälpa mig sätta upp mitt vetrinskåp i glas. Vågar jag inte göra själv eller, hallå! Det är ju liksom i glas haha. Sen förstrå jag mig inte på IKEA prylar heller xD

Sedan på kvällen kommer Jossan och vi ska ha en uppersittarkväll och spela Bingolotto xD Myyyys!!!
Sen blir det sova och dagen efter det är det JULAAAFTOOOOOOON :D

Nä, nu sova! Ba-Baj!

2 dagar till julafton
4 dagar till annandagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0