Åk hem till Skansen- 21 februari

Känner att jag itne har något att säga och jag orkar dessutom inte skriva något heller xD
Men ja är väl tvungen till det :/

Måste bara först och främst säga TACK Anna för att man kan prata med dig, du är guldvärd <3

Idag har jag varit på hockey, Brynäs-Djurgården. Riktigt spännande och bra match, den mest spännande matchen jag varit på i alla fall.
Första perioden sög ju hårt, brynäs var as dåliga och Djurgården bra, men i 2 perioden kom Brynäs igång men i 3 var dom verkligen på gång. Brynäs tog hem en härlig vinst med 4-2 och Djurgårdaran blev jätte sura!
Det enda dom kunde göra var att peka fuck you åt oss brynäsare, det var de enda dom gjorde xD Moget säger jag bara, ni får ta och skärpa er som bara vill bråka hela tiden. Väktare och poliser fick komma emellan hela tiden mellan ståplatserna.
Är det så här man ska bete sig som supporter, ni skämmer bara ut eran egen klubb. Skandal!

I morgon är det söndag och träningen börjar tidigt, redan 17.30-19.00. Sedan ska jag ladda inför den otroligt fullspäckade SPORTLOVS VECKAN :D

Ligger just nu i sängen och längtar så otroligt mycket efter Anders :/ Kommer inte ses förns om 2 veckor ungefär eftersom jag har varit hemma hela helgen nu och kommer vara hemma hela nästa vecka och den helgen med. Sen kommer jag inte träffa honnom förns nästa helg ändå :/ Men det är ändå bra att kunna vara ifrån varandra så här länge för då hinner man längta efter varandra och det blir mycket mer mysigare och träffas ^^

Nä nu ska jag fortsätta kolla på The Hot Chick på 4:an :P
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


The Brynäs girls!
Hille, Elin och Jag :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-22 @ 01:49:36
Postat av: Anna

Äääälskar dig!

2009-02-22 @ 14:31:46
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Älskar dig med :')

2009-02-22 @ 15:48:33
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0