Bara för att - 3 februari

Bara för att Anna tvingar mig till ett inlägg >.<

Jag vet absolut inte vad jag ska skriva mer än att jag har haft engelska lektion på Komvux och sedan Disco träningen som var ikväll. Sen har det itne hänt så mycket mer, ska till byn i morgon bara efter jag har tvättat och stått i här hemma. Måste städa rummet och tvättamina kläder innan jag far xD

Ni får hålla till godo med detta inlägg för dagen, ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


Bara för att du tvinga mig att skriva blogg lägger jag ut denna bild på dig Anna >.<
Men jag tycker du är söt, du är alltid söt. Love yah <3


Kommentarer
Postat av: Anna

jag ska nog aldrig tvinga dig att skriva ett inlägg igen ;) haha! Älskar dig gumman!

2009-02-04 @ 00:48:28
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Bra! Nu har du nog lärt dig en läxa ;) Älskar dig mer snuttan <3

2009-02-04 @ 09:59:36
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0