Cleaning out my closet - 15 februari

Yes, mig vara mycket duktig :P

Igår på Alla hjärtans dag gjorde vi inte så mycket. Jag svärfar Ola och Raul ( Annas spanske pojkvän ) åkte ner till bandy arenan och åktelite sridskor :) Raul var jätte duktig trots att det var hans andra gång han åker skridskor :P Muy bien Raul ;) Sen tillbringa man dagen i Lillbo och jag följde med svärmor Eila och hennes syster Maj till Erikshjälpen, tänkte att jag skulle köpa min en second hand väska men jag hittade ingen jag ville ha :/
Sen skjutsade jag och Anders hans far och Lennart till IP där dom skulle bowla och käka med Däck service eller vilka det var xD  Sen åkte jag och Älsklingen hem och mös till Melodifestivalen :)

Idag Anders har tagit sig en tripp till Uppsala för att gå på bandy, Sirius-Edsbyn, så han drog iväg halv 8 i morse och jag fick fortsätta sova länge, alltså till 10.00 :P

Nu när jag har heeela lägenheten för mig själv så passade jag på att storstäda nu när gubben är borta ;) Har dammat, dammsugit, torkat golven och diskat :P Yay meeee :D
Det är något konstigt emd mig egentligen, jag städar bäst när jag är ensam xD Haha fråga mig inte varför, det är roligare och man är ensam hemma själv :S Könstigt men det är väl bra det då eftersom man städar så detblir fint :P Men att städa sitt rum, det är absolut INTE roligt xD

Ska hemåt mot Gävle idag, bussen från byn till Bollnäs går 15.45 och tåget till Gävle från Bollnäs går 16.47. Så jag kommer få sitta uppe på träningen i en time som vanligt :)
Sen kommer jag tillbaka till Edsbyn på tisdag eftersom jag och Anders firar 2 år tillsammans då :D Tiden går sjukt fort när man är lycklig ;) Sedan blir det gratis inträde på bandyn på onsdag, Edsbyn-Vänersborg. Så alla ungdomar upp till 18 år, kom på bandy, det är gratis för er :P

Nu ska jag slappa lite och ta det lugnt innan jag ska iväg :P Måste komma ihåg att ta med en vatten flaska till träningen nu xD Glömmer jämt den när jag åker direkt till träningen från Edsbyn xD
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: svärfar ola

bra med lite reklam ta hela gävle med dig till onsdagens match.ha det bra så syns vi och träffs då.kramar från oss här hemma.

2009-02-15 @ 22:10:08
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Haha men jag tror ingen från gävle kommer e xD Men reklam är ju alltid bra ändå då har jag juh försökt :P Kram på er i Lillbo

2009-02-15 @ 22:38:48
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0