Du säger att kärleken är ingenting för dig - 7 februari

Rubriken kommer ifrån Håkan Hellströms låt  "Försent för Edelweiss" som Anna är helt frälst i. Just den meningen stämde så jäkla bra in på henne innan hon träffa Raul, hon sa typ att kärlek var ingenting för henne och hon skulle aldrig kunna bli kär i någon. Och vips så har hon skaffat pojkvän i spanien :P Du ser hur underbart det är och vara kär Anna ;)

Idag har jag, Anna, svärfar Ola och Lennart åkt skridskor på Ön. Svärfar och Lennart spelade bandymatch med några andra och jag och Anna satt mest på bänken och pratade :P Men sedan åkte jag lite grann och något varv runt :P Anna kastade ut en bandyboll på isen som jag åkte fram och tillbaka för att hämta xD Kände mig som en hund där ett tag >.< Men det är så hon behandlar mig, som en HUND >.<
Haha nej då inte alls, jag älskar dig Anna ändå:P

Ikväller blir det Melodifestivalen, som jag har längtat :D Blir till att tillbringa kvällen här i Lillbo (där jag just nu bloggar ifrån) och titta på M-festivalen samt mysa med familjepizza tror jag det skulle bli. Och det blir väl en massa kortspel med antar jag, och ALIAS. Tog med det och känner jag Anna rätt så vill hon spela det :P

Uscha buscha vad trött jag är :/ Skulle gärna vilja sova en stund men jag har så svårt och somna på dagarna, vet inte varför. Då ska jag var olidligt trött om jag ska göra det.
Nä, nu ska jag fortsätta sitta här alldeles ensam nu när alla är borta förutom Anna, men hon sitter uppe i sitt rum och skriver med sin Raul, vill inte störa dom turtur duvorna :P
Och snart kommer han förresten, Raul, till Sverige. På torsdag :) Ska bli väldans trevlans och få träffa den pojken :P Men jag kommer väl skämma ut mig som vanligt så han tycker jag är helt könstig xD Men man får väl bjuda på de åh xD

Ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!


Jag är så glad att du har funnit kärleken och Raul. Ni är så söta tillsammans :')
Ska bli ett sant nöje att få möta pojken din snuttan  <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh Natha va söt du är! Jag älskar dig!!!!

2009-02-07 @ 21:42:07
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: A visst är jag (A) :P

Älskar dig med gumman <3

2009-02-08 @ 11:26:14
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0