En cola och ett gott humör :D - 17 februari 2009 <3

Idag är det 2 år sedan jag och Anders blev tillsammans och även den första dagen vi träffades i verkligeheten :P

Jag vet absolut inte hur jag ska beskriva allting för det är obeskrivbart (?) Man måste känna denna känsla själv utav att älska någon så här mycket för att man ska veta hur jag känner mig, älskar Anders så mycket så det finns inga ord som kan beskriva denna kärlek <3

Just nu är jag på väg till Edsbyn och ska tillbringa dagen med älsklingen :'D Få se hur dagen blir :) Och i morgon alla ungdomar (Upp till 18 år) är det gratis bandy på DINA Arena, så nu hoppas jag att ni kommer så det blir mycket folk :P

Nu ska jag fortsätta att sitta på tåget och dricka min Cola och se fånig ut med mitt ruskigt stora leende :D
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

2 år utav lycka <3
Jag hoppas på fler :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0