Get the party started - 28 februari

Japp nu kommer det bli en sån där sammanfattnings inlägg utav 2 dagar :P

Torsdag:

Det börja med att jag drog ner till stan och mötte Elin och vi gick för att hämta ut hennes skor som har avrit på omklackning. Sedan gick vi hem till henne och gjorde oss klar inför kvällen ;P

Sedan fick vi skjuts utav Elins far till Hille i Lexe där vi 3 hade förfest :D Hille var lite på styret redan när vi kom men det är väl förståligt eftersom hon började vid 13.00 xD
Vi började grogga mintu och Obóy och sedan började vi med Ölspelet :P Och jag kan ju säga, vissa kan inte spela det spelet kan jag ju säga ;/ Till slut låg Elin och Hille på golvet och så ramla dom hela tiden, sedan låg dom i snö drivan och så, men mest Hille. Hon drog ju ner Elin i snön hela tiden.

Sedan tog vi 20.00 bussen in till stan och jag vill helst inte gå in på vad som hände då. Ni kan ju kolla bilderna på min bilddagbok så förstår ni. Men jag kan ju säga att en viss person var lite dryyyyyg >.< xD
Men när vi kom till stan så var vi tvugna att låta denna person få äta på Mc Donalds och nyktra till lite xD Sedan gick vi till Slick  där Backyard Babies skulle spela och vi tträffa även på mina polers :P Elin och Emma Axéll och Sanna Stenman, Åbyggeby gänget en gång i tiden ;) Det är bara ja och Sanna som har hållt oss kvar i Åbyggeby xD

Sedan kommer vi in och hade det sköj hela kvällen :P
Tack för kvällen allihopa <3

http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1235602801&id=336576983





Fredag:

Vakna upp hemma hos Elin där jag fick slagga över natten sedan drog vi på KFG gruppträff som vanligt på fredagar.
Sen hem, duscha och lägga in bilder från Backyard Babies kvällen på Slick.
Sedan gjorde jag mig klar för att åka iväg på Angelicas 20 års fest :D Fritte skjutsa mig dit och jag var först på plats xD Men som tur kom ju Angelica och hennes syster Jessica direkt efter jag hade kommit :P

Sedan kom det en massa mer folk och det var dags för att äta och det var så super duper smaskigt :P
Sen blev det dans dans dans dans och en massa mycket mer dans :D Skit kul, alla var helt galna på dansgolvet xD
Sen stängde allting vid 01.00 och jag fick skjuts utav Nattas kille Pontus och hans kompis Patrik hem, och det var ju snällt :) Natta mådde mindre bra men det behöver vi inte gå in på xD

Tack Angelica för en jätte trevlig fest, hoppas du hade det lika bra som jag :) <3

http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1235689201&id=337111218




Ikväll (lördag) blir det att kolla på Hockey och kolla på Melodifestivalen :P Just nu lyssnar jag på webbradion, kvartsfinal mellan Vänersborg-Edsbyn :P Har bara tagit det lugnt idag, körde in 3 skottkärror ved bara. Funderar om man ska ta ett varmt bad men jag har ju duschat xD Men det gör inget, tar ett bad ändå ;)

Ha en trevlig kväll hörrni!
Puss och kram, ses på stan!


Huga vilka dagar xD


Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt du verkar ha haft det! Är så glad för din skull att allt är perfekt just nu :D Älskar dig!

2009-02-28 @ 19:54:03
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja jag har verkligen haft otroligt roligt :) Älskar dig gumman <3

2009-02-28 @ 19:58:52
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Emma

visst var det trevligt! ;D

Föresten jätte fin blogg! :)

2009-02-28 @ 21:54:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Emma: Jamen det var ju as kul :P Trevligt folk och crazy dansgolv ;)

Tack så mycket :)Kram

2009-03-01 @ 00:04:56
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0