Jag tror på oss!

Ja som sagt, tidigare ikväll var jag och Lina ut på en promenix och snacka en massa, skönt att få komma ut och gå lite men mindre skönt med kylan :/  Men men, så länge man gick blev det inte lika kallt men vi stanna ju vid min väg för att tjattra vidare xD Det stack så in i norden i låren för att det var så kallt xD
Efter att ha sagt att vi ska gå hem till var och en och att vi ska höras si sådär sjuttioelva gånger bestämde vi oss att gå hem till oss själva.
Nu ska jag verkligen försöka gå ut och gå några dagar/kvällar. Någon som anmäler sig som en promenix kamrat :) Både Gävle kamrat och Edsbyn kamrat :P

Nu sitter jag i sängen och ska upp och borsta tänderna, samt kissa för jag är så grymt kissnödig nu xD
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Rödblommig och fin efter en kall promenix :P

Kommentarer
Postat av: EVIS

Ja kan gå med dig!!!!Det vet du väl.......... Kramar Evis

2009-02-10 @ 18:51:59
Postat av: Anonym

Evis: Brabos :P Men det måste stämma in åh, så att inte du jobbar eller jag är i gävle :P kram kram gumman <3

2009-02-10 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0