Mr. Photographer, I think I’m ready for my close-up. - 4 februari

Japps hejsan hoppsan i gallopsan :P

Håller just på och tvättar nu och städar lite granna, men jag måste städa RIKTIGT nu, damsuga och skit. ( Omjag orkar xD )

Sen ska jag köra till Tågstation för jag ska till Edsbyn idag :P Träffa älsklingen och det andra som jag håller kär :P
Sen mååååste jag försöka mig på en videoblogg snart xD Kanske blir ifrån skridskoåkning som vi troligtvis ska åka i helgen för en gång skull xD

Nä jag måste börja städa nu, uscha buscha. Tänk om man kunde trolla medett knäpp så det blev rent och städat på en gång :/
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Mitt snuskiga knä efter halkningen i lördags xD
Varar typ hela tiden xD

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, va äckligt såret ser ut! Men jag hoppas att du mår bättre ;) love ya!

2009-02-04 @ 21:35:22
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja visst ser det äckligt ut xD Jag mår bra och knät gör ont, eller det svider mest. Böjer jag på knät så känns det som om att skorperna spricks upp och svider xD

Love yah to sistah <3

2009-02-04 @ 21:46:43
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0