Natha- mer än bara underbar ;) - 2 februari

Helgen har varit super duper :D Ska sammanfatta den kort :P

Fredag:

Åkte från byn till Gävle för en engelska lektion, sen kom far och hämta mig vid Komvux. Jag intog förarsätet och började köra emot Edsbyn :P Trodde aldrig jag skulle klara av att köra ända dit, men det gjorde jag och det var roligt :P Längtar efter körkortet som bara den nu eftersom det går så bra:P
Stannade i Tönnebro för en korv och sedan for vi iväg i den röda faran med mig bakom ratten :P

Kommer fram till Älsklingen vid 2 och jag gjorde i ordning mig med en dusch och till fixning. Vid 10 i 4 satte jag mig bakom ratten (igen) och hämtade upp Lennart och sedan drog vi till Lillbo för att äta Tacos och dricka gott :P
Efter allt gotta med mat och hela tjoflöjten fick vi skjuts till bandyn, Anna följde med och jag blev jätte glad över det :D

I halvlek gick vi in på Puben eftersomvi fick pub-biljetter utav Micke ( Anders bror och evis karl :P ) och hade det trevlans där :P Sedan började sista halvleken igång med ett gäng som var rund under fötterna xD Efter matchen begav sig ett gäng till älsklingen för fika med kaffe, mazariner och damsugare ;) Sedan drogs det av till Bonden för vissa medans vissa inte var kappabla till det xD Ingen nämnd, ingen glömd xD


Lördag:

Lugn dag med en rundtur för pappa i byn med mig bakom ratten. Med  Anders, Anna och Svärfar i baksätet for vi runt och svärfar försökte få mig att få motorstop genom att åka upp för backar och svänga hittan och dittan xD Men nej du svärfar, inte gick det heller ;) Ingen motorstopp, blev du förvånad? :P
Sedan svängdes det in på ICA för att handla till Cheescake "bakningen" eller vad man säger xD

När vi kom hem käkade vi Taco resterna från fredagen och sedan började jag och Anna och göra Cheescaken :P Den blev jätte god och bra men vi gjorde för mycket gegga av någon konstig anledning, men vi följde ju receptet xD Sedan spela vi kort som alla andra gånger och efter det blev det Pizza beställning, fast jag beställde kebebtallrik :P
Under tiden vi smällde i oss pizza och de så kollade vi på Körslaget och hejade på Team Hanna, Bollnäs :P Team Erik gjorde allt så jävla dåligt tycker jag :S Dom var så himla tråkiga att kolla på :/ Team Hanna gör ju så att dom var roliga och titta på, man såg verkligen att den kören hade roligt!
Sen var vi ju tvugna att trycka i oss en bit utav min och Annas otroligt goda cheescake fast vi egentligen inte orka xD

Sen vid halv 11 for jag och Anders hem till Barnängen och jag halkar och skrapar upp knät :/ Riktigt jävla ont gjorde det, sådär ont så man börjar grina xD Mina favorit tights gick sönder och jag blödde. När vi kom in plåstra älsklingen om mig och då kändes allt bra igen, prc som när man var liten då mamma fick plåstra om en när man snava på gruset eller asfalten om sommrarna :P


Söndag:

Idag blev det upp i "tid". Åkte till Lillbo och när vi kom var svärfar och pappa ute på en promenix :P Anna var nyfiken på mitt sår (eftersom jag skicka ett mms på mitt plåstrande knä för att hon skulle tycka synd om mig) så jag rev bort plåstret och såret var aldeles varigt xD Groooose xD Men men rengjorde det och så varadet lite mer och fixa rent ännu en gång innan jag och far drog hemåt igen.

Pappa fick köra hemåt och han lämpa av mig vid dansen och sedan for han hemåt mot Uppsala igen efter en händelse rik helg :)
Denna helg har varit hel kanon och det har varit mycket trevligt att få visa hur det är i Edsbyn :) Måste verkligen göras om :)

Så har denna helg varit och förlåt för att jag inte har uppdaterat, men ni ser ju själv att jag har varit upptagen :P
Nu ska jag nog ta ett snack med kudden och sova lite :P

Ha det bra!
puss och kram, ses på stan!

Fika gästerna i fredags :P

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

tycker att det var en rolig helg vi också här i byn.vi träffs väl imorron. ha det bra pussar o kramar från oss.

2009-02-03 @ 21:37:12
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Japps, i mörrn ses vi nog :P Puss och kram på er alla hemma i Lillbo :P

2009-02-03 @ 22:02:37
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var en riktigt mysig och härlig helg :D Love ya! kisses

2009-02-03 @ 22:06:51
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Pappsen

ingen nämd ingen glömd kan va jag tror jag NÄÄÄÄÄ eller?:) puss älskling.

2009-02-04 @ 00:28:25
URL: http://buggolle.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja det var det, puss puss älsklings gumma <3



Pappsen: Haha,som sagt! Ingen nämnd ingen glömd,sen om du tar åt dig kan inte jag rå för ;) Puss puss pappa, älskar dig <3

2009-02-04 @ 12:27:22
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0