Your the owner of my heart - 9 februari

Jahapps, idag har man varit på Komvux. Vi fick göra ett listen and writting test och jag faila ju totalt på det haha xD För det första pratade dom med en irländsk brytning och man total konsentrerad på att lyssna på vad dom sa, och när vi skulle skriva och återberätta historien satt jag där och visste inte alls vad den handla om xD Jag var alldeles för konsentrerad på att förstå vad om sa xD Så jag bara kladda ihop någonting så får vi se hur det blev xD

Nu snart ska jag och Peddo (Lina) på en promenix ut i det kalla, ska träffa på henne vid Sandtaget klockan 18.00 så jag måste pallra iväg min stora röv och göra mig i ordning xD Ska bli skönt med en promenix, måste gå oftare för det är ju så himla skönt nät man väl kommer ut! Det går ju lättast att gå när man har någon att gå med också :P

Har sån fruktansvärd träningsverk i låren, då är jag lycklig :D Då vet jag att jag ansträngde mig hårt på träningen igår :P
Nä, kommer ett inlägg senare ikväll kanske.
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Fina jag i det fina soliga vinter vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0