2 years away from the first call - 12 januari

Idag är det 2 år sedan jag och min älskling pratade med varandra för första gången :') Ni som vill veta hur det gick till kan gå in och läsa min älsklings nya blogg :) Där finns en bra kort sammanfattning på hur det gick till :)
www.knacken.blogg.se :)

När jag ändå gör reklam för blogg så kan jag göra reklam för min pappas blogg :P Coolt med en farsa som har blogg ;) Det är inte alla som har xD Haha, anledningen till att han skaffa blogg var för att den söta rara dottern tjata xD
Här är hans blogg i alla fall :P www.buggolle.blogg.se Han skulle bli glad över att få lite läsare :)

Idag hade jag min sista körning på körskolan :P Nu ska jag bara klara den sista teori fasen på datan så kan jag boka prov och och uppkörningen :D
Sedan var det bara att dra sig till Komvux och sätta sig i skolbänken igen xD Läser engelska för att kunna komma in på de programet jag vill på Högskolan i Gävle :)

Sen åkte jag hem och gjorde läxan, ska börja på med läxan vi ska lämna in på fredag, About yourself.
Ska skriva en A4 om oss själva på engelska, fått lite frågor som vi sak svara på som stöd mall liksom. Men det kommer nog att gå bra hoppas jag, trots att jag SUGER på att skriva på engelska, enklare att prata juh xD

Nä ska nog göra lite nytta nu. Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Snart är det 2 år sedan vi blev ihop med älskling :')
Tiden går så fort nr man har det så underbart <3

Kommentarer
Postat av: Anna

tusentals grattis pussar och kramar ;P

2009-01-13 @ 15:01:30
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0