2009 lista - 26 januari

Ja, det är då tanken att allt jag skriver upp på denna lista ska jag göra / försöka göra i år.

* Förlova mig med Anna och Evis ( SKA vi göra )

* Fira två år med Anders :') ( SKA vi göra :P )

* Få ett jobb ( SKA få )

* Tattuera mig ( Ska FÖRSÖKA våga mig på xD )

* Fixa körkortet innan sommaren förhoppningsvis ( SKA göra )

* Röjj festa som fan med Fanny med Guitar Hero samt Singstar röjjande xD ( SKA göra )

* Dricka mer vatten än kaffe xD ( SKA jag göra )

* Äta mycket frukt ( SKA jag göra )

* Ut och gå eller motion av något slag mer än dansen ( SKA jag göra men kommer aldrig klara det xD )

* Ska komma upp i silver klass i både Disco och Hiphopen ( SKA SKA SKA göra )

* Klara av steg 5 ( Eng B ) i engelska på Komvux så jag kommer in på Högskolan ( SKA göra det )

* Vara brun och fin i sommar, dvs att jag ska sola mera dom dagar det är soligt ( SKA göra)

* Peace and Love med Emilie och Hille, bila dit och tälta alla 3 dagarna :D ( SKA vi göra )

* Rockweekend förhoppningsvis med Evis gumman ( Ska FÖRSÖKA göra )


Hmm, sedan kommer jag inte på något mera jag ska göra xD Det blev en massa SKA och mindre ska FÖRSÖKA, haha men det är bra att det är mycket SKA. Då  pushar man nog sig själv ännu mer till att man SKA lyckas klara det med. Men det gäller ju att man inte pushar på sig för mycket för då kanske leder till besvikelse om man inte klarar av det och då blir man bara depprimerad och hamnar i den onda cirkeln att man vägrar göra någonting för att man känner sig så misslyckad xD Haha, nä men jag ska verkligen lyckas i år!

I morgon ska jag och Elin upp på Call Up och kika lite hur dom jobbar där.Vem vet, det kanske är något för mig och Elin att bli telefon försäljare för Tele2 xD
Haha nä nog om det nu, ska borsta gaddarna och krypa ner i sängen, åpp tidigt i morgon :P

Ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!


Kanske nybliven Call Uppare det här ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hell yeah! Vi ska förlova oss! :D <3

2009-01-26 @ 22:05:26
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Känner några som jobbat på Call Up och deras kommentarer om jobbet var inte dom finaste.. xD Bara hört skit om det företaget =)



Och röjjfesta SOM FAN vet jag inte om vi ska, ska nog ta hand om mig litegrann :P

2009-01-26 @ 22:49:58
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Yay :D Puss Puss

Fanny: Jaha så du bangar ur nu alltså >.<

Nä jag har inte heller hört någe bra om det men jag var på någe företagsmöte joll där dom var och prata om det, då verka det hyffsat bra liksom.

2009-01-26 @ 23:20:48
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nej, det gör jag inte, men om du tror jag tänker supa ihjäl mig totalt så tror du fel :P

2009-01-27 @ 09:38:35
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: ola sköld

ser ut att få mycket att göra i sommar.det är bra det när det går sämre för ditt lag i hockeyn ser fram mot kvalet mot leksand va?vi träffs väl imorgon annars på fredag hej då för idag kramar.

2009-01-27 @ 21:05:57
Postat av: Me, Myself and I

Ola Sköld: Jag kommer i morgon (Onsdag) och det går inte sämre för Brynäs, det går bara lite mindre bra xD Kram kram

2009-01-27 @ 21:52:49
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0