Chiquitita tell me the truth - 21 januari

Jahapp, lyckat försök att lägga upp videobloggen xD Gjorde en men den gick inte att ladda upp. Troligtvis så kan man inte ladda upp mp4 filer. Gör ett nytt försök i morgon :P

Har som sagt varit hos Hille idag med Elin, kollade på Alvin and the Chipmunks och sjungit Singstar ABBA, skit kul :P Så nu ligger jag i sängen och kollar på Mamma Mia xD
När jag gick hem från bussen halka jag och ramla pladaskt ner på ryggen :( Men jag har inte så jätte ont som tur är, det kunde ha varit värre. Men det kanske kommer i morgon :/

Nänu ska jag kika vidare :P Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alvin and the chipmunks är niiice xD

2009-01-22 @ 17:08:18
Postat av: ola sköld

hur är det med ryggen?bara bra hoppas jag.kom ihåg skridskor åkning på ön på lördag då ska jag åka åttor omkring dej.kramar från oss här hemma.

2009-01-22 @ 18:27:29
Postat av: Me, Myself and I

Ola Sköld: jo ryggen är bra, tur att det inte blev något värre. Japp, skridskor blir kanon det och nu jävlar ska vi åka det med då! Kram på er alla, saknar er!

2009-01-22 @ 21:00:47
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0