El Stockholmo - 10 januari

Trippen till Stockholm med far var trevlig och mysig :) Jag hittade ett par tävlingsbyxor direkt på Top street were :P Sen strosa vi runt i storstaden och kolla i fler hiphop butiker :P Vi käkade lunch och sedan drog vi tillbaka till Uppsala igen och åkte till Clas Olsson för pappa skulle ha ett bluetooth headset till sin mobil.
När vi ändå var inne på St: Per gallerian (där Clas Olsson ligger) så sprang vi in på Telenor och fråga om kostnader för ett mobilt bredband. Allt lät lovande så jag slog till med ett sånt :) Så nu har jag ett eget internet som ja kan ta emd mig överallt för bara 199 kr i månaden :D
Yay! Har sagt länge att ja ska införskaffa mig ett sånt men nu tog jag mitt förnuft till fånga och skaffa det :P Min egna lilla julklapp till mig själv för julklapps pengarna :)

Sen åkte vi hem till far och jag snodde lite skivor som han har på sin data, bland annat AC/DC skivan som Evis vill ha, och bara för att jag är snäll så ska hon få den skivan utav mig :P
Efter det körde jag till min Farbror, Karin och kusin Maja :p  Fick lite julklappar och sedan blev vi bjudna på en mumsig Tacopaj :D

Sedan drog den röda faran med mig i förarsätet tillbaka hem till mormor :D

Nu ska jag fortsätta leka med datan och mitt internet :P

Ha det bra
Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Anna

Va får jag då? Jag är också din bästis ;)



nej då, jag nöjer mig med din kärlek :) Det är ju ändå det som räknas <3

2009-01-11 @ 00:57:23
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: svärfar ola

samma här alltså kärleken!!

2009-01-11 @ 10:21:09
Postat av: Natha

Anna: Jag vet inte vad kan få :( Förlåt, jag kan klura ut det ;) Du får nöja dig med min kärlek än så länge då :P Puss puss <3



Svärfar Ola: Du får nöja dig med en kram ;)samt kärlek :p

2009-01-11 @ 10:34:07
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: jessica

Snygg bild natha :D:D <33

2009-01-15 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0