Full, fullare, fullast var jag - 25 januari

Usch, kvällen igår var inte rolig :(
Kände lite illamående och jag frös som en tok och hade ont i hela kroppen :( Så gårdagskvällen blev mycket slapp, kollade på körslaget och tyckte att Team Erik kunde ha åkt ut i stället för Magnus :/

Visserligen ville jag att båda skulle åka men mest Erik för jag tyckte att låtarna dom hade gjorde dom inte till sina "egna". Inte Magnus heller på den sista låten men han hade gjort om låten Kom igen Lena så jävla bra! Trodde aldrig att dom skulle kunna fixa att göra om den, men det gjorde dom. Magnus version var nästan bättre än Håkan Hellströms! Usch vad jag skäms över att säga det :$ Håkan är ju guden!
Men men, Team Hanna är ju kvar i finalen så jag är mycket nöjd. Dom ska vinna! :D

Idag mår jag mycket bättre, det var väl en sån där en dags sjuka xD Ikväll blir det Hiphop träning, den första för terminen. Ska bli kul! :P

Ha det bra!
puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älska när de sjöng "kärleken är evig" woooow! Skit söt låt :)

2009-01-25 @ 16:40:36
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja men lite trökigt när dom inte gjorde den till sin "egen" så mycket :P Pusselipusspuss

2009-01-25 @ 17:02:56
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0