Get the party started! - 4 januari

I morgon kommer min Emilie till byn :D Vi ska på Tranan i morgon kväll och sedan ska vi på bandy på tisdag så hon åker hem på onsdag :) Ska bli så roligt :P

Just nu sitter jag och språkar med stumpan i mobilen och planera morgondagen :P Längtar mycket efter att få träffa min stumpa :P

Just nu sitter jag och irriterar mig på Anders som sitter och drygar och tjatar om att jag är en dålig förlorare xD Han snackar om sig själv xD Någon större dålig förlorare har jag aldrig träffat, han tar allt på så stort allvar oavsett vad han gör xD

Imorgon blir det storstädning och fixa fint till pullan kommer :P Sedan ska jag åka och möta henne på Bollnäs tågstation :P
Funderar på att dejta sängen och gosa med kudden nu, känner mig trött!

Puss och kram, ses på stan!


Party brudarna numero uno ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0