Give me a call, I miss you, you know I really do - 24 januari

Ja eftersom du Anna ber så snällt om ett blogginlägg NU så får du väldet då xD

Idag har jag städat och dammsugit mitt rum som jag nämnde i går att jag skulle göra, och jag gjorde det den här gången med. Sagt hela veckan att jag ska göra det men har inte orkat xD Haft läxor att göra (A)

Har känt mig yr och illamående idag och fått panik rusa på toan och spy ibland :S Säg inte att jag ska bli sjuk nu >.< Men bättre nu än nästa helg då pappa ska hälsa på Esbyn :D
Men men, fick i mig lite mat och jag känner mig bättre nu med illamåendet och yrigheten. Nu är jag bara seg och trött, känner mig så där trött som man blir när man är sjuk, så där matt i kroppen liksom.

Nu kom mormor in med Chips ;P Mumma, sparar det till Körslaget ikväll :D Nu står det mellan Team Hanna, Team Magnus och Team Erik. Jag håller på Team Hanna, Bollnäs kören ;) Bollnäs är bra på sjunga, men inte på Bandy xD

Nä ska väl vila upp mig lite!
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Ska man gå och bli sjuk nu också >.<

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, du har så rätt i att bollnäs är bra på att sjunga och inte på bandy ;)

2009-01-24 @ 21:33:44
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Men så klart jag har gumman :P Jag har alltid rätt ;) Nu hejar vi på Bollnäs nästa vecka i Körslagsfinalen :P Enda gången vi hejar på Bollnäs i tävlingssammanhang xD

2009-01-24 @ 22:20:11
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0