Håkan Hellström - 29 januari

Gud vad glad jag blev ny :D

HÅKAN HELLSTRÖM SKA SPELA PÅ PEACE AND LOVE :D

Hans enda spelning dessutom ;)

I morgon kommer pappsen till byn :D Ska in till Gävle för engelska lektion så han hämtar mig när den slutar :) Jag kommer köra till byn, omg XD
Sedan blir det att dra till Lillbo vid 4 tiden och käka tacos och sedan bandy :P Efter det "förfest" eller vad vi ska kalla det, ( kan man kalla det så om man troligtvis kommer dricka kaffe!? ) och sedan dras det mot Röda Bonden ;)
Längtar längtar :P

Idag har jag gjort engelska läxan och stor städat hela kvällen känns det som xD Fast det är rätt mysigt att storstäda en lägenhet när man väl kommer igång :P

Nä nu ska jag dricka vidare min cola och fortsätta skriva med Anna och retas ännu mera med henne över att jag ska få se Håkan Hellström ;) Love yah sjukling <3 ;)

Ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!

Ps. Blev ingen förlovning pga sjukdom, får bli senare Ds.



Bruden som ska få se Håkan, ännu en gång ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Och du ska få se Volbeat med din lilla sötsak <3 Avis på du nu ju :( Kolla åt mig med, loooova :)

2009-01-29 @ 22:08:37
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Emma: Jag loooooovar ;)

2009-01-29 @ 22:11:10
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också se HÅKAN!!!!!!!!!!!!

2009-01-30 @ 00:19:49
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: EVIS

Hej Vännen!!! Vill bara säga att ja saknar dig.....Mår mycket bättre nu, men har varit väldigt dålig. Kanske vi ses i helgen. Puss o kramar Evis

2009-01-30 @ 11:58:45
Postat av: Anonym

avudsjuk jag är så avuuundsjuuuuk

2009-01-30 @ 16:41:11
Postat av: Sophia

oj, det var jag som skrev det sista, vet inte varför mitt namn försvann..

2009-01-30 @ 16:41:57
Postat av: Anonym

sv: nej inte helt ! hon får bestämma själv hur långt hon vill gå. Men jag sätter ju inte fokusen på att det är naket. Det är konst ! :)

2009-01-30 @ 21:32:52
Postat av: Lina

åh cp dator som tar bort länkar!

2009-01-30 @ 21:33:14
URL: http://linafphoto.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Jag vet att du vill se Håkan ;)



Evis: Ja jag hörde att du har varit sjuk och ja saknar dig med, trökigt att du missade min pappa i helgen :/ Kommer väl någon mer gång :P



Sophia: Haha ja Håkan är grym :P



Lina: Haha okej :P Anders tyckte i alla fall om "naken" bilderna xD

2009-02-02 @ 00:01:42
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0