He doesn't look a thing like Jesus, but he talks like a gentleman - 22 januari

Nu har jag och Emilie bestämt oss. VI SAK PÅ PEACE AND LOVE FESTIVALEN 2009 :D
Ska bli ruskigt kul :) Sen är det Rockweekend som gäller, och jag vill innerligt gå på den i år igen!

Idag sov jag länge och sedan drog jag till Driver och gjorde fas. Det går verkligen inge bra för mig på den fasen ;/
Men jag ska klara den någon gång hoppas jag så jag kan få boka uppkörning och det någon gång >.<

I morgon blir det lektion och sedan KFG möte, sen drar jag till byn. Åh nu svärfar hoppas jag verkligen att det blir skridskor på ön på lördag, annars blir inte Nathalie så glad ;(

Nä ska man ta och kramas med kudden lite granna!
Ha det så bra!

Puss och kram, ses på stan!

Här är förresten min bil :)
Före...



... Och Efter! ;)

Kommentarer
Postat av: svärför ola

får väl åka själv då på ön anna sviker hon också.ha de så hörs vi.

2009-01-23 @ 20:34:39
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Men du har ju Lennart juh ;) Så det är inge synd om dig xD

2009-01-23 @ 21:04:56
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0