Hela marken den ska skaka, Hille IF är tillbaka! - 17 januari

Hejsan hoppsan, det gick inge vidare att komma upp i morse xD Ville hellre stanna kvar i sängen och sova xD

Just nu sitter jag på tåget till Bollnäs och vidare mot Edsbyn med buss :)
Hille IF F98 var super duktiga i cupen idag :) Dom vann alla matcher :P

Valbo-Hille IF, 0-1
Huge IK-Hille IF, 0-3
Hille IF-GIF, 1-0


Riktigt stolta över dom tjejerna, dom iponerade på mig. Dom var bara 7 i laget pga att de flesta spelarna var antingen sjuka eller inte var med så Hille hade bara 2 spelare på avbytar bänken. Dom kämpande super hårt och visade inga tecken på trötthet eftersom dom fick spela mycket mer än de andra som hade hur mycket spelare som helst :)
Johanna var som en mur för de andra spelarna :) Stolt storasyster :D

Ikväll  blir det mys med familjen Sköld i Lillbo när Anders ska festa :) Jag ska bli bjuden på Pizza till och med. Dom är så snälla mot mig min svärfamilj. Ni är helt underbara, älskar er <3

Blir flott helg verkar det som eftersom vi åt Pizza igår efter Jeanettes cup xD Men Pizza är gott så jag lider inte xD
Kanske skriver något om kvällen senare ikväll xD
Ha det bra!

Puss och kram, ses på byn! ;)

Min underbara Svärfamilj :')

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi älskar dig också Natha :) pussar!

2009-01-17 @ 14:58:58
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: jojjo

du kan göra det igen ju :P

är ju skoj sånt där...

2009-01-17 @ 23:07:39
Postat av: Pappsen

blev skitbra ju vill oxå ha sån fin blogg.

PUSS PUSS.

2009-01-18 @ 19:35:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0