Hit me whit your best shot! - 14 januari

Lika svårt varje gång att komm apå något att skriva när det inte hnder någonting xD

Idag har jag i alla fall varit på KFG träff och sedan var jag och Elin och käkade pasta på Gallerian 9 för vi var så hungriga :P Skit god pasta med fläskfile är det där :)
Skulle träffa Malin så hon kom dit och mötte oss, jag och hon skulle till Driver och göra lite teori på datan där jag kämpar med att klara den sista fasen för att sedan kunna boka prov och uppkörning.

Sedan tog jag 18.05 bussen till Hille där jag hoppade av vid Milbo skolan där min syster Johanna hade fotbolssträning. Anleningen till att jag åkte dit var för att jag ville köra hem :P Måste passa på att köra massa nu och träna inför uppkörning :P Nu tycker jag faktiskt att det är riktigt roligt att köra nu när man kan det hr med koppla, växla och finna dragläge. Roligt nu juh när man inte får motorstopp lika mycket. Händer bara någon enstaka gång nu men för det mesta aldrig numera :P

Sen när vi kom hem myste jag och syskonen framför teven i mitt rum och sedan var det lägg dags för dom :)
Sedan kollade jag på Made in Sweden som Idol juryn är med i och sedan hamnade jag här under täcket till Irene Huss eller vad kriminal filmen heter xD Går på Canal+ Action som mamma och Fritte kollar på, dom älskar såna filmer, Beck, Wallander och dom gengerna på svenska filmer.

Nu kanske man ska sova men jag har så roligt åt lite youtube klipp och sedan instruktions videor till lite hiphop danser :P

Godnatt på er!
Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, men lilla gumman då.. Börjar du få åldersnoja? Tänk jag då som är ett år äldre än dig, men jag lovar dig - 20 är en underbar ålder :)

2009-01-15 @ 01:11:35
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: jojjo

jag har utmanat dig i min blogg;)

2009-01-15 @ 12:31:09
URL: http://witchcoldkiss.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Emma: Haha, ja och jag som har retad Anna för att hon det, men när jag hörde mig själv säga att jag blir 20 i sommar slog det rakt emot mig xD Det enda braiga är att man få gå på glasbanken xD



Jojjo: Okej, ska checka det :P

2009-01-15 @ 13:55:41
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0