I got a new style ;) - 18 januari

Först och främst vill jag tacka Fanny som har gjort min blogg lite finare än vad den var innan xD Tack Fanny, du är go du. här är hennes blogg: www.arvendal.blogg.se :)

Gårdagen var mycket trevlig :) Svärfar hade gjort hemmagjord pizza som han bjöd mig på medans Anna och Svärmor har fått för sig att dom ska äta något viktväktar joll mat som såg ut som, ja jag vill inte ens gå in på vad det såg ut som xD
Men svärfars pizza var ljuvligt god :P
Efter det blev det lite Alias spel och jag behöver ju egentligen inte säga att jag och Anna vann, men det gör jag i alla fall. Jag och Anna vann Alias, fast denna gång vann vi stort ;) Sedan vid 20.00 kollade vi på körslaget och åt en mumsig fruktsallad :P Go team Hanna (Bollnäs) :P

När vi tittat klart på det blev det kortspel på hög nivå, först poäng poker och sedan skit tunna. Jag vann ju skit tunnan ett ex antal gången och jag var riktigt grym, bortsett vad svärfar var igår kväll xD Han förlora hela tiden och sa; den som vinner nu är bäst och vinner allt. Sagt och gjort, gissa vem som vann. Jo jag xD Men då skulle vi spela igen och DÅ skulle den som vann vara bäst xD Men jag vann ju igen och så höll det på tills svärfar äntligen vann, då skulle vi sluta XD Haha, riktig dålig förlorare han xD
Men jag hade i alla fall jätte trevligt men det har jag alltid i deras sällskap :P

Fick reda på idag att min far kommer till Edsbyn och hälsar på den 30 januari :D Gå på bandy och festa ltie :D Ska bli så rackarns kul de :) Längtar!

Nä, nu ska jag duscha hade jag tänkt mig :P I morgon åker jag till Gävle igen pga att jag har engelska lektion.
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Don´t mess with tha sista´s ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är faktiskt detox natha ;) rena kroppen från gifter, haha.. vi hade det riktigt mysigt :) love youuu!!

2009-01-19 @ 00:26:23
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0