I’ll be on the top just watching you fall - 16 januari

Jahapp, idag har man varit i Bögviken då (Sandviken) , och i Björkstra. Där har man varit en hel del xD

Jeanette gjorde ett mål i alla fall och det enda på hela cupen xD Men hon var duktig min lillasyster :)
Ligger just nu och kollar på Let´s dance och bara längtar till morgondagen, dels för att få komma upp i tid vilket ärklockan 06.00 (Ja, jag vet, jag är knäpp) men mest av allt att jag får träffa min älskling :) Bara längtar efter att få krama om honom :')

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Let´s dance, fan vad duktigt Laila Bagge är, och han den där starkaste mannen, Magnus!
Hejja er!

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0