Oh baby baby, push it real good! - 15 januari

Sitter här ensam i huset och skriver blogg. Tänkte att jag skulle ta en promenad, ut till brevlådan xD Måste få lite luft i mig så jag är laddad inför Guitar Hero spel ;) Måste ju göra om allting eftersom Mona-Lisa, grannen, råka radera allting vi hade sparat. Men det var en jäkla tur för henne att jag inte hade kommit så lång ;) Haha, men det är ju ändå drygt att börja om från början :/ Men men, alla kan vi göra misstak så jag klandrar henne inte :)

Har i alla fall gjort klar Engelska läxan vi ska ha tills i morgon, vi skulle skriva About myself and my English. Men eftersom jag SUGER på att skriva på engelska så blev det säkert pannkaka utav det hela xD Mamma ska få kolla igenom det sen när hon kommer hem :P

På tal om pannkaka, ikväll ska vi ta pannkaka och det är ju som vanligt jag som får steka dom ;) Jag tar det som en komplimang att just jag får göra dom varje gång jag är hemma :P

Fick ett förvånande msn konversation, utav Emma Axéll som man har gått i samma klass som och umgickts mycket ett tag. Nu har man inte träffat eller pratat med henne så mycket de senaste åren, men hur som haver. Igår kväll skrev hon till mig och undra om jag ville festa med henne, hennes syster Elin och kusin vitaminen Sanna :P Skulle bli förfest i Hille hos Emmas mamma och sedan krogen på kvällen :p Men jag fick ett litet dilemma där, jag sak ju upp runt 6 på morgon på lördag och vi ska ut i morgon (fredag) :S Ska jag med så kommer jag itne dricka så mycket, vilket itne gör mig alls något mycket för jag kan har lika roligt utan och dricka, men då kommer jag vara super trött när jag ska upp sen. Men det som fick mig att ändra mig var att vi kanske kan vara i Andersberg hos Emmas pappa för då kunde vi spela Guitar Hero ;) Så jag är lätt på ;) Så i morgon efter jag har varit och sett Jeanette i Sandviken så åker jag och umgås med gamla vänner :)

Nä nu ska jag ta den där promenixen till brävlådan ;)
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig.. kom hem!

2009-01-15 @ 15:28:59
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Jag kommer "hem" på lördag, ska vi hitta på något då?

2009-01-15 @ 17:07:19
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0