Rock you like a hurrican - 16 januari

Ja, här ligger jag i sängen och klockan är i denna skrivande stund 00.32.

Ligger och kollar häpet på youtube klipp på folk som spelar Guitar Hero på Expert nivå, hur fan hinner dom med :S Hinner ju knappt med 4 knappar, nästan inte tre xD Fast dessa Expert spelare har väl spelat ett tag och tränat en del xD Och hur länge har jag spelat då? Knappt en månad xD

Haha ändrade planer för fredagen (vilket det är nu) Blir inget "festande" med Axéllarna. Tänkte efter under dagen och kom på att det skulle bli jäkligt stressigt med mat när vi kommer från Sandviken och jag ska ju upp 6 på lördag morgon :/ Men som tur va skrev Emma till mig på msn att det skulle nog inte bli något partande för Elin skulle på någon fest för en som skulle flytta till USA eller hur det var, så jag slipper sitta hemma och må dåligt och tänka på hur roligt dom andra har xD
Det blir familje mys hemma med pizza och Let´s dance :P Jag måste verkligen försöka följa de programet nu, har sagt det lnge men nu sjutton ska det bli ändring :p Men det kommer ju knappast bli så för Anders HATAR det programmet och det kommer jag inte få se på i hans hem xD

Jag hade Kitty som favorit innan jag ens sett henne dansa men nu vet jag inte riktigt om jag har henne som det xD Jag har Leila Bagge som favorit nu, hon var ju riktigt bra lika med Morgan. Jag ska hålla på Bagge ja :P

Nä man kanske måste slita sig från Youtube och sova, klockan ringer 06.00 på morgon, Engelska lektion idag :P

Sov gott!
Puss och kram, ses på stan!


Godnatt/God morgon då xD

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos ;)



Jag har också spelat guitar hero, för mig gick det inte så bra, haha.

2009-01-16 @ 10:53:40
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Nä du är sötnos ;)



Ja det är as kul, det har blivit som en drog för mig det xD

2009-01-16 @ 13:39:16
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0