These words of my own - 23 januari

Jahapp, det blev inget med att åka till Edsbyn och älsklingen :( Han har åkt på magsjuka så då har man ingen lust att komma, även fast jag så gärna vill xD

Helgen får tillbringa med familjen, och det går ju förstås bra :) Det enda jag blir jätte ledsen över är att jag inte får åka skridskor på Ön någon gång. Det kommer alltid upp någonting i vägen som gör att vi aldrig kan åka >.<
Mormor kom idag med och ska stanna över helgen, kul kul :)

I morgon måste jag städa mitt rum xD Dammråttorna har invarderat XD
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att ja saknar mina snuttis änglar Anna och Evis :/ Önska jag kunde bo närmare er och inte så här långt ifrån. Men ni finns alltid med mig i hjärtat :)

Dumma Anders och ska bli magsjuk ;/ Vill ju ligga och kramas med min älskling i sängen. Du är den enda för mig och det finns ingen annan. Snart har vi varit tillsammans i 2 år och jag hopaps att det blir fleeer underbara år tillsammans :')
Älskar dig <3

Nu ska jag kolla vidare på Let´s dance och heja på Laila Bagge :P
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Vänner i vått och torrt!
Älskar er Pyret och Snuttan <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi älskar dig också, över allt annat! pussar o kramar gumzan ;P

2009-01-23 @ 21:59:39
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: svärför ola

nu har man åkt skridskor igen det fick någon annan att åka åttor omkring när du inte var med. får bli en annan gång det då.träffs åt veckan ha det så hörs vi.

2009-01-24 @ 14:48:23
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Snuttan då :p <3

Svärfar ola: Synd om dig xD Vad glad att du fick åka runt i åttor på någon annan då xD

2009-01-24 @ 16:18:14
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0