Uppsalalalalala - 8 januari

Bollnäs trippen med Anna  var super :) Det var jättemysigt, måste göras om :D

Sedan har jag fått en tråkig nyhet :( Anders har blivit jättesjuk med förkylning, svullen i halsen och febrig, han har ju till och med lagt sig inne i sovrummet och lagt sig och det brukar han inte göra när han är sjuk. Stackarn, vet hur jobbigt det är att vara så sjuk!
Men jag tar tåget imorgon själv, syskonen kanske hänger på. Dom blev överlyckliga eftersom Johanna blev lite sur på mig för att dom inte kunde följa med eftersom vi skulle ta Audin som bara har 2 platser, och jag kan säga att hon blev inte lite sur heller! Hon blev skit sur på mig, kände inte igen ungen med alla svordomar som hon drog till med. Men senare fick jag ett meddelande att hon inte var sur på mig, så då blev Storasyster Nathalie glad igen :D
Jag ser verkligen fram emot att få träffa pappa och mormor, och ser verkligen fram emot att få åka till Stockholm med pappsen :) Ska bli kul, kul :P

Nä jag ska väl ta och packa och fixa lite :P
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


Jag och Emilie i måndags på väg till Tranan :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Att designa din blogg är inte alls så svårt som mAn tror att det är. Det svåraste är ju att veta hur man vill att designen skall se ut :) Gå in på www.designadinblogg.se så finns ju all information där! :)

2009-01-08 @ 20:41:47
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Så himla bra! :)

2009-01-10 @ 17:26:35
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0