Let´s dance - 20 januari

Jaha, det här med video bloggning börjar bra xD Har inte gjort något idag men i morgon ska jag försöka med det. Förlåt!

Idag har det itne hänt något speciellt, komvus i morse och sedan hem och göra lite läxa samt spela Guitar Hero xD Sen bar det av till första disco träningen för terminen :P
Det var skit kul, dansade med Emma Hedlund (våran tränares lillasyster) som var med i So You Think You Can Dance förra omgången :P

Vi fick lära oss en koreografi till Britney Spears låt Womenizer och den dansen var så grymt kul och snygg att dansa :')
Så jag är hel nöjd med träningen och jag känner redan nu att jag kommer få tränings värk i morgon xD Men då kan man vara stolt över att man verkligen tog i och verkligen träna :P
Jag ser verkligen fram emot denna dans termin i både Hiphop och Disco. Känner att jag fått bättre självförtroende på att improvisera i Hiphopen och så är jag riktigt taggad på gruppen Dynamites :P

I Discon ska jag verkligen få min sista prick så jag kommer upp i Silver klass och få kicka, är så svårt när man inte får göra det nu i brons klass, svårt att komma på läckra steg liksom.

I morgon ska jag sova länge och sedan göra all läxa vi har tills på fredag. Måste hitta en engelska bok att läsa med som vi ska redovisa om 4 veckor drygt. Sedan ska jag dra till Helena "Hille" i Lexe och ha filmkväll och flumma xD Det är vi bra på xD

Nä ni får ha det så bra och ni får hålla tummarna för att jag lägger in någon video blogg xD

Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: emilie

yeee natti ska du till lexe å göra besök:P

2009-01-21 @ 18:35:01
Postat av: Me, Myself and I

Japps, vart i Lexe och gjort besök och sjungit sing star ;)

2009-01-22 @ 00:20:34
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0