Vad är Petting? 118 100 vet allt xD - 13 januari

Idag har det varit Komvux och träning med hiphop gruppen Dynamites :P

Annars har det väl inte hänt någonting speciellt, lirat lite Guitar Hero - Legends of Rock. Är helt beroende utav det xD
Usch jag vet inte vad ja ska skriva heller :/ Ligger i sängen och bloggar, härligt härligt med mobilt bredband ;)

Saknar Anders oerhört mycket gör jag också :( Jobbigt att vara ifrån varandra fast det bara är för några dagar :/ Värre för Anna som inte får trffa sin Raul som bor i spanien på länge :( Men han kommer i februari :DSka bli kul att träffa honom :P Kommer till byn på lördag i alla fall efter att Johanna har spelat cup i Sandviken på lördag morgon då dom ska samlas 07.15 och sista matchen börjar 10.00 och dom spelar i 16 min.
Samma cup, som heter tidnings cupen, ska Jeanette spela på fredag så det blir Sandviken både fredag och lördag xD Men klart man stller upp för syskonen om dom vill att man ska titta när dom spelar fotbolls cup :P

Men som sagt, saknar Anders alldeles för mycket, vill krama om han och hålla om han om nätterna när jag ligger och fryser och han är så varm ^^

Nä nu ska man kanske sova xD
Ha det bra

Puss och kram, ses på stan!

Hittade en bild på mig när jag var liten xD
Fick denna som Student plakat med :P

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! vilken gullig liten flicka! :) Japp, min söta pojke kommer i februari, jag kan inte vara lyckligare ;)

2009-01-14 @ 00:56:01
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja förstår att du är lycklig och jag är jätte lycklig för din skull :'D

2009-01-14 @ 10:50:11
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja du e så söt o gullig puss min lilla älskling.

2009-01-14 @ 21:12:09
URL: http://buggolle.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Pappa: Visst är jag :) Puss puss lilla pappsen :p

2009-01-15 @ 00:43:26
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0