7 mila kliv! - 16 juli

Igår var det sommarkväll på stan och Markoolio skulle uppträda, trodde vi! Det blev inte så på grund utav att han ställt in på grund utav sjukdom, han hade tappat rösten och fy fan så han lät i en intervju som vi i publiken fick lyssna på. Men istället kommer Martin Stenmark och det var inte fy skam. Han var riktigt jävla bra och 7 mila kliv har nog aldrig varit så jävla bra som den var nu, goose bumps till tusen!

Det var jag och syrrerna som åkte ner och kollade. Först käkade vi på Buddys, sen gick vi till Tant Grön och drack Cola och Lyssnade på trubaduren, sen träffade vi på mamma vid bussen för hon skulle till Bishoparms och käka med jobbet så vi följde medhenne upp och lånade toan. Sen gick vi ner till scenen och hade Allsång med Hanna Hedlund, sen kom Martin Stenmark :P
När han var slut gick vi upp til Bishoparms och hämta mamma som skulle åka med oss hem :P Hade en mysig kväll med mina små tjejer :D

Idag är det bara trök. Lina kommer hem ifrån Sveg idag men vet itne när, hon svarar aldrig på sms:en ja har skrivit >.< Och Elin sover väl för hon har jobbat natt vilket är förståligt!

I morgon bär det av till Hultsfred och ja är så exalterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen :D Får träffa min älskling med som jag har saknat grymt mycket den här veckan :( Har inte kunnat somna om kvällarna :(

Nä nu ska jag tråka vidare då, kom på att jag tvättar med så jag får kolla till tvätten då :P

Puss och kram, ses på stan!



Road, javisst .... NOT!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ha nu så himla kul i helgen

kör försiktigt och var rädda

om er puss Pappa.

2009-07-16 @ 17:25:07
Postat av: svärmor

Hej Natta.Hoppas ni får fint väder i helgen ,ta hand om varadra ,ses väl nästa helg då?Kram Eila

2009-07-16 @ 20:18:12
Postat av: Me, Myself and I

Pappsen: Japp kul ska det fan bli :P Vi tar röda saaben ner vi :P

Puss puss, älskar dig!



Svärmor: Men hej svärmor :) Ja vi ska ta hand om varandra vi :D Nästa helg ses vi. Puss ock kram

2009-07-16 @ 22:23:33
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0