All nightmare long! - 12 juli

I morgon gäller det, i morgon gaddas Lina och smyckar sin kropp med en tattuering. Och jag ska få vara med som ett moraliskt stöd men kommer knappast vara den bästa xD

Igår var jag på Rockweekend i Kilafors med Evis och Suss, riktigt kul men det var bättre förra året tycker ja. Men vi hade det riktigt roligt och såg bra band :)
De dåliga var att ja fick ont i mitt jävla knä så jag hade ont hela natten när ja skulle sova >,< Gah!

Jag peppar som fan tills på fredag då jag, älsklingen, Niklas, Lina och Nina tar bilen till Hultsfred och Sonispherefestivalen :D Tagga Metallica :'D Lina, du anar inte hur mycket jag står i skuld till dig! Jag är evigt tacksam att du bjöd med mig och Anders! Om du inte visste det redan så ÄLSKAR JAG DIG <3

Nä ska glåma på film nu sen söva!

Godnatt Sverige!
Puss och kram, ses på stan!

Rockweekend förra året!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! skuld.. till mig? du ska stå ut med mig i tre timmar idag, du kommer inte att få vara tyst en minut! du ska distrahera smärtan!

2009-07-13 @ 12:27:00
URL: http://fearofthefuture.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0