Do you miss me! - 30 juli

Ja ja ja, dålig uppdatering ja vet!

Helgen på Persmässan var bra :) Far min från (m)Uppsala kom och det var trevlans :D

Igår kom Jessica från Edsbyn igen :D Vi var nere på Sommarkväll och såg Alcazar med Jossan och Lollo, sedan Tant Grön och fan vilket drag det var där, skit kul! Till och med Jessica hade det roligt nyktert :D Träffade på älsklingens kompis Rasmus där med och han var ju as kanon han xD Men det var jätte trevligt och träffa på han där :D

Idag har jag tvättat och varit ner på stan med Jessica innan hon drog hem, köpte ett par svart Jeans :D Sen en tubtopp och en grå kjol  :) Sedan har jag packat och färgat utväxten i håret så nu är jag helsvart igen :P

I morgon bär det av med Birka Paradise båten :D Ska bli så skoj!

Kanske bör sova nu, full rulle i morgon och resten av helgen så att säga ;)

Puss och kram, ses på HAVET :D !

Bild från kryssningen i Februari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0