I´m cleaning my room! - 21 juli

Japps, idag har jag städat mitt rum så smått för i morgon kommer alla mina GIRLS på grillparty ;) Så rummet kan ju i alla fall se lite anständigt ut xD
Så roligt att Jessica och Maja vill komma ner till mig från Edsbyn dessa dagar då La familia är bortrest :D På fredag bär vi av igen till Byn för Persmässan i helgen :D Tror pappa ska med också, det verkar så :)

Jag tycker det kan bli morgon nu så alla kommer någon gång, är helt exalterad :D Ska bli så himla roligt :D

Idag har jag som sagt städat, har inte hänt så mycket annat än så! Var ut en sväng till Ove Jansson en sväng med syskonen men annars inget mer.

Jaja, har väl inget mer och säga heller mer än att DET SKA BLI SÅ SKOJIGT I MORGON :D

Puss och kram, ses på stan!



Peace and Love minnen lever kvar <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ses imorgon! :D Vilken tid ska man komma?



Jag ska åka med ett par kompisar på persmässan i helgen, men jag vet inte om jag orkar ;p

2009-07-21 @ 22:02:39
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag längtar tills imorgon! känns roligt att man gör något nytt med, annars är dagarna nästan alltid lika :/ (När Jessica ringde kunde jag knappt sitta stilla) :D



Ps; Muffinsarna blev ändå perfekta, haha! ;)

2009-07-21 @ 22:32:05
URL: http://majaedvardsson.blogg.se.
Postat av: Me, Myself and I

Elin: Kom när du vill :) Va fan ska ni i Edsbyn och göra XD Får väl ses då da :P



Maja: Haha ja jag är helt jävla fucked up, ska bli så roligt, jätte roligt att du och Jessica ville komma med :D Gah vad jag längtar :D

Haha vad bra att muffinsarna blev bra då :D

2009-07-21 @ 23:51:48
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0