I´m so happy I´m so glad that I got you! - 6 juli

ÅH VAD JAG KAN ÄLSKA LINA EXTRA MYCKET IBLAND :D

Hon fyller ju 18 på fredag så hon har fått biljetter utav sin kusses man till Sonispherefestivalen i Hultsfred där Metallica spelar :'D Så jag och Anders blev bjudna på det så jag är as lycklig :'D Det är nästa lördag så då blir det en liten roadtripp till Hulltan nästa lördag då :'D Gah vad jag älskar dig Lina <3 Du gör mig lycklig du!

I morgon bär jag coh Evis av till Gävle, ska bli så kul och ha henne med :D Få träffa Elin, Jossan och Lina :) Och familjen såklart :P Sen på lördag drar vi till Kilafors på Rockweekend :D

Nä, nu blir det väl bingen och söva lite!

Godnatt Sverige!
Puss och kram, ses på stan!



Vi är alltid galna tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Mina galna flickor! Ha det så roligt! :D Älskar er!

2009-07-08 @ 15:51:30
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Din bil ligger nu att skåda

garaget.org under rubriken

bilar, sök medlem buggolle.

puss puss

2009-07-10 @ 14:31:16
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Japps och sen kommer vi och gör Barcelona osälert ;)



Pappsen: Haha har du också garaget xD Ja med"

2009-07-10 @ 15:58:46
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0