Livin´ the dream! - 20 juli

Idag har jag namnsdag! Säg grattis!
Nathalie Margaretha Lundin


Helgen i Hultsfred på Sonispherefestivalen var lövely :D
Jag såg verkligen fram emot att få sova i macken (Tältet som ja hade med mig till peace som vi döpte till macken) första naten någonsin. Men drömmen sprack, ett odrägligt fyllo ramla rakt ner på tältet och det blev bara kaffe ved utav tältpinnarn, DAMN! Men det löste vi och sov i Niklas tält xD

Men det var riktigt roligt, kollar på band som Dead by Arpil, The international noice conspiracy, Mastodon, och tre - två låtar utav Cradle of filth. Vi skulle se The Hives var det tänkt men vi fastna hela gänget hos våra tält grannar ifrån Göteborg :D Gjorde Jag har aldrig och prata en massa. Den ena var flummigare än den andra xD Sen gick vi och kollade på Primal Scream och dom gubbarna var bra :)

Efter det var det höjdpunkten på hela festivalen, METALLICA :D Åh vad lyklig jag var :D Det var nästan exakt 2 år sedan vi såg dom och det var otroligt underbart och få stå där med Anders och se dom igen :D Blev så lycklig när dom spelade mina 2 favorit låtar från nya albumet Death magnetic :D Cyanide och All nightmare long :D

Sen drog vi tillbaks i tältet och packa ihop för att åka hem samma natt, trött var man och Anders var grymt duktig som orkade köra så långt. Men jag körde typ 17 mil innan vi kom till Stockholm med där jag vägrade och köra xD All heder åt min älskling :D

Nu ska jag iväg till Skutskär och hem till Sandra :) Vi hörs!

Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: eila

Grattis på namnsdagen vår lilla älskling.Kram Svärmor

2009-07-20 @ 18:32:46
Postat av: eila

Grattis på namnsdagen vår lilla älskling.Kram Svärmor

2009-07-20 @ 18:33:43
Postat av: svärfar ola

heter du maggan två gånger som svärmor skriver?träffs till helgen med din far hoppas han klarar det den här gången så han blir med hela kvällen!!kramar från oss i lillbo.

2009-07-20 @ 19:22:44
Postat av: Pappsen

Grattis älskling

puss puss.

2009-07-20 @ 20:23:18
Postat av: Me, Myself and I

Svärmor: Tack så mycket :D



Svärfar Ola: Japp i helgen träffas vi :P Men vad kul att han ska med :D



Pappsen: Tackar :P Ska du med i hegen du eller? :P Kuligt värre :D

2009-07-20 @ 21:42:50
URL: http://nalu89.blogg.s
Postat av: anna

Grattis gumman! :) Jag saknar dig! Pussar

2009-07-21 @ 14:32:03
URL: http://midbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0