Peace and Love 2009 - 1 juli

FAN VAD JÄVLA UNDERBART BRA DET VAAAR :'D

En vecka på campipng i Borlänge och 3 dagars fullspäckat schema med en massa bra band i gott sällskap, kan det bli bättre :D

Fy fan vad jävla roligt vi hade det :P Tog min lilla blå pärla och körde ner till Borlänge på tisdagen och det gick super bra :P Träffa på super mycket folk och allt var så jävla bra som det kunde bli med lite bärs i kroppen :D

Onsdagen kollade vi på Hoff Maestro och jag höll på svimma som alla andra som svimma i kapp! Där blev även min syrras kamera som jag lånade stulen :/ Mindre roligt.

Torsdag blev det VOLBEAT :'D ÄLSKAAAAAAAAA <3 Så jävla härligt :D Blev även till att kolla på Svennebanan Promo med :D Sista bandet för dagen blev MÖTLEY CRUE :D

Fredag kollade vi på TORBONEGRO :D, the sounds, och lite utav Lars Winnerbäck :)

Lördag blev det rätt många band, Moneybrother, Miss Li, Melody Club, ett garage band som heter Pretty Whores och sist av allt, HÅKAN HELLSTRÖM. Fan vad jag grina, speciellt till låten borta för en lång lång tid med tanke på Anna och Försent för Edelwise för att Anna älskar den. Gah vad Håkan får mig att tänka på Anna >.<

Lördagen blev ju då nykter för mig eftersom jag skulle köra på söndagenmen det gkorde ingenting :D Jag hade as kul ändå :P

Lördage var det hemlängtan som fan för oss alla men nu när man kommit hem vill man bara tillbaka, Peace and Love var det roligaste på länge :D Min första festival och den var hur perfekt som helst :'D Börjar förbereda mig inför Peacen and Love 2010 redan ;)

Nä nu ska jag stänga ner och köra till Edsbyn :D Blir nog ett stopp hos Evis innan i Alfta :D

Puss och kram, ses på vägarna ;)

Bruden som varit på Peace and Love med dom bästa tjejerna in the world ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men va söt du är gumman! :) I morrn ska jag på U2!!! :D Jag längtar som en toka. Kolla biljetter idag!! Jag vill att du, mamma o evis ska komma snart! älskar dig!

2009-07-01 @ 15:57:59
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Anna

Vem är volbeat? haha.. Jag har aldrig hört talas om dom. Vet du vem Snow patrol eller petrol är? Tydligen ska dom spela före U2 men jag har ingen aning om vem dom är heller, jag suger ;)



Men håkan däremot vet jag helt säkert vem det är ;) of course!

2009-07-01 @ 16:27:41
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Lina

Fint att du kunde förbise mitt jävla humör där, haha! :')



Och Anna.. Snow patrol är typ hur jävla bra som helst !!! Kolla opp!

2009-07-01 @ 18:53:44
URL: http://fearofthefuture.tumblr.com
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Ja snow patrol är as bra :D du känenr igen dom om du får höra någon låt :D Tror inte du skulle gilla Volbeat men jag ÄLSKAR dom <3 SAknar dig gumman och VI SKA komma, kom ihåg det!



Lina: Ja jag behövde inte ta upp det för det gjorde du nu xD

2009-07-01 @ 21:52:41
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0