För jag har tagit Studenten, fy fan vad jag är bra! (för 1 år sen) - 12 juni

Grattis alla student tagare idag :D

Var och kollade på Polhems utspringning eftersom Ronja tog studenten idag :D Hon kom ju på min förra året så då ska jag inte vara sämre :D Riktigt trevligt och hon såg så lycklig ut, så härligt att se :)

Sedan så blev man bjuden hem till Ronja för lite uppvaktning och riktigt god tårta, mums I love it :)

Igår var man på bio med Jossan och Elin, kollade på Baksmällan. En riktigt bra film xD Sen efter det mötte Lina upp oss och vi drog till Berggrensak gården (det vanliga stället) och firade lite över Linas sommar lov höhöhö xD Har inte hänt så mycket annat mer än det.

Nu ska jag sova, riktigt trött vill jag lova!
Godnatt Sverige!

Puss och kram, ses på stan!

Jag för 1 år sedan ( i morgon ) på min underbara Studentdag :'D
Minns den som igår <3


Kommentarer
Postat av: ronja

jaa du är så snäll natha som kommer på min student ;) du såg nog minst lika glad ut när du tog studenten :o ser fortfarande bilden på dig i mitt huvud och första jag tänkte på var "vad lycklig hon ser ut att vara..." :)

2009-06-13 @ 14:15:07
URL: http://hillman.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Ronja: Vad söt du är Ronja :') Jag var väldigt lycklig på min student :)

2009-06-14 @ 12:44:03
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Malin

Va fin du va :)

2009-06-14 @ 13:07:52
Postat av: Me, Myself and I

Malin: Tack :)

2009-06-14 @ 15:20:55
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0