Go Jossan, it´s your birthday! - 8 juni

GRATTIS JOSSAN PÅ 18 ÅRS DAGEN <3

Idag fyllde våran gode vän Jossan hela 18 vuxna år! Och det firades med att jag och Elin kom till henne vid 09.00 ungefär och klampar in och blåser högt i tutor som väcklar ut sig och gormar JAG MÅ HON LEVA bärandes på en tårta med ljus i. Hon blev då överraskad ska ja säga haha, hon bah: Kommer ni nu!? Oj oj oj vad roligt :P

Sedan när hon kommit upp ur sängen och duschat blev det tårtfrukost och champange :) Haha var så klockrent när Elin skulle skjuta iväg korken till flaskan haha, filmade det hela och jag as garvar varje gång jag kollar på filmen xD
Senare kom Kim ifrån Borlänge och sen Hille :) Vid 12 drog vi ner till Boulogner (?) skogen och kollade på Studenternas årliga brännboll. Oj oj oj vilka minnen det väckte, man satt ju för fan där själv och härja för 1 år sedan och nu kände man sig gammal xD

Sen efter det drog vi hem till Jossan igen och vi käkade och väntade på att hennes mamma med man och syskon skulle komma på lite kalas :) Efter det drog vi ner på stan igen och tog oss ett glas vin på Berggrenska gården :D Riktigt mysigt :) Sen skulle Hilles mamma hämta Hille på stan och då skjutsade dom hem mig med :D Riktigt snällt för jag ahde så jäääävla ont i knäna så jag kunde sätta mig och grina nästan! Huga!

Men nu är jag hemma i lillstugan igen och gjort en liten uppdatering så man slipper tjat om att man inte uppdaterar, nämner inga namn! ;)
Så nu säger jag bara, Godnatt Sverige! Ska upp och jobba i morgon, 08.00-16.00

Puss och kram, ses på stan!

Grattis Jossefine Myrberg på 18 års dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0