I live my usless life just as normal! - 15 juni

Omg! 1 vecka kvar till peace and love festivalen :D Så taggad, men vi skulle behöva låna en bil :/

Har inte hänt så mycket, i lördags var jag och Elin på Drottninggatan och fikade i fika tävlingen mot Kalmar och Gävle vann ju så klart ;) Där fick man träffa Patrik Isacsson som stod för underhållningen och hans fru Sofia som springer runt till folk och delar ut pengar i postkodslotteriet eller vad det heter var sån där prat tant under dagen :P
Sedan på kvällen begav sig jag och Lina hem till Elin och drack några öl och umgicks.

Söndag, döööööö dag!!! Depp dag med andra ord! Regn, regn, regn och åter regn!

Idag måndag! Jobbat, 09.00-17.30 Kachiiiing!!!

Puss och kram, ses på stan!


 
Jag och Patrik Isacsson i lördags :)



  
Jag och sofia :D

Kommentarer
Postat av: Evis

Va söt du va gumman!! Puss

2009-06-15 @ 23:00:15
Postat av: Anna

Älska patrik isaksson!!! :D

2009-06-15 @ 23:32:11
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Evis: Tack :D



Anna: Haha, åh jag har stått brevid honom ;)

2009-06-16 @ 19:27:15
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0