I love Europe! - 7 juni

Tjooo!

Ja fotbollen gick som den gick! 1-0 till Danmark :/ Varför kunde dom bara inte låta Zlatan ha tagit straffen istället för Källström? Jaja men nya tag på onsdag då det möter Malta.

Efter fotbollen blev det Monopol spel, suck haha xD Blev bankrutt först och de var skönt att slippa spela xD Det är tråkigt innan men när man börjar komma igång så är det rätt så roligt men jag blev trött mot slutet så det var bara skönt att ha förlorat xD

Idag ska man ju rösta till EU valet, men det har ju jag redan gjort så jag slipper bekymra mig över det xD
SItter i Lillbo nu och gör typ ingenting, slapp dag idag skönt det. Men när jag kommer till Gävle blir det inte hem till bygden då blir det Brynäs som gäller. Övernattning hos Elin (Igen) för i morgon fyller Jossan 18 så då blir det upp tidigt och åka dit och fira henne med lite överraskningar ;)

Till 11.00 ska vi ner till Boulognern för att kolla på studenterna som spelar brännboll i den årliga student brännbollen :) Uppleva lite gamla minnen sådär :O

Sedan blir det firande hemma hos Jossan med Tårta och mat och sedan blir det Berggrenskagården eller Tant Grön och ta ett glas öl eller något, vilket ställe det blir beror på vad vädret tillåter :)

Nu vill min älskling ha datorn och jag har ändå inget mer att säga :P

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja jag ska se AC/DC ;) Men jag är inte ett fan av dom, den enda låten som jag har hört med dom är highway to hell, så jag kanske inte är värd att åka dit med tanke på det, haha ;P Det hade varit mer rättvist om du hade fått åkt. Jag saknar dig!!!

2009-06-07 @ 14:35:06
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Haha ja men visst hade det dä, mer rättvist att jag och evis hade fått sett dom ;) Saknar dig med gumman, love you <3

2009-06-07 @ 15:09:16
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Evis

Håller med natha ja,..... Puss på er

2009-06-07 @ 19:25:41
Postat av: Me, Myself and I

Evis: Eller hur :D

2009-06-07 @ 21:06:31
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0