Jag vill leva jag vill dö i Norden! - 6 juni

Vill börja med och skriva trevlig Nationaldag! Sedan firar Edsbyns IF 100 år idag :)

Sitter och snyltar på Tomas och Lindas dator (igen), sorry Tomas och Linda ;)
Är här nu då som sagt och familjen äter middag så jag passar på och skriva några rader ;) Ikväll blire fotboll här ;) Sverige - Danmark, Lycka till Sverige!

Har laddat upp mig med min SVERIGE bikini som jag köpte förra sommaren på Stadium och mitt gula linne från Gina :P Sen har jag mina Disco SM byxor så lite Sverige klädd är man ju ;) Sändningen börjar 19.00 och matchen börjar 20.00 och då blir dricka öl ;) Aah nu är det sommar!

Ni får fira nationaldagen lugnt ikväll nu då :O För det ska jag göra, bara massa myyys :D
Glad Nationaldag på er alla!

Puss och kram, ses på stan!


Glad Nationaldag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0