Let´s have some fun this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick! 1 juni

Jaha, blogga igen då :P

Lördags kvällen spenderades i Alfta med Evis, Anki och Anki :P Kubbspel, alkoholiga drycker och Maxim! Trevlig kväll med brudarna :)

Igår söndag hände det inte så mycket, var i Lillbo!

Idag måndag, skinande sol och pluggning på körskolan. Staden och införskaffa mig en webbcam och sedan hem! Lina kom över och vi kika på film, gick ner till ån och kikade och kollade på kvällens sista avsnitt utav Färjan. Nu ligger jag helt solo och saknar Anders :( 

Läs in Annas blogg för tusan! www.midbla.blogg.se Känns så himla bra att hon har det bra i Barcelona och verkligen trivs där men jag saknar henne så mycket :'(

Nu ska jag nog sova! Godnatt Sverige!


Puss och kram, ses på stan!


Älskar Lady GaGa <3

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

vadå hände inte så mycket va i lillbo?söm vanligt stryk igen på kubb!!!vem är bäst.ha det bra så hörs vi och träffs.

2009-06-02 @ 22:02:55
Postat av: Anna

Jag saknar dig också natha!!! Du måste börja att kolla på lite biljetter nu och dra med dig mamma :D Loooove yaaaa!

2009-06-02 @ 22:46:07
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Natha

Svärfar ola: Men tyst, jag hade nästan lyckats förträngt det där med kubbspelet xD men i helgen får du stryk ;)



Anna: Jag har kollat in priser under den veckan din mor fyller så, men måste prata med henne för hon ville väl åka runt när hon fyllde elelr hur var det?

2009-06-03 @ 01:08:37
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0