Män som hatar kvinnor! 2 juni

Åh vilken bra film det är, såg den nu ikväll med Elin på bio men GAH så arg jag blir >.< Var ju riktigt hemskt ibland, var ju så man mådde illa och bara ville hoppa upp ur stolen och skrika!

I alla fall, idag har jag jobbat på förkolan jag var på i torsdags och fredags förra veckan :D Jobbade 08.30 - 16.30. Blir jobba i morgon med, 10.00 - 16.00, skönt med sovmorgon ;)

Idag fick min älskling reda på att han ska få komma och jobba på SP igen :'D Fast i en månad och sedan får vi se om han får stanna, men jag är ändå så jätte glad för hans skull att han får jobba igen för det är knapert att leva i eget boende som arbetslös, tyckt synd om han :( Men nu är jag glad och jag hoppas han är glad :)

Nä, godnatt Sverige!

Puss och kram, ses på stan!

Happy for my babie <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Den filmen går på bio här också.. fast dubbad då. Man ser den affischen över hela barca, haha!

2009-06-03 @ 17:07:41
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Evis

Va kul för Anders, hoppas det blir längre. Hoppas du mår bara bra! Saknar dig.... Puss Evis

2009-06-03 @ 19:16:16
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Haha ja jag såg det på Adina och Johannas blogg förut att den gick där borta med :P Häftigt!



Evis: Ja det hoppas jag med! Här är det bra men är super sjuk :/ Miss you to sister!

2009-06-03 @ 22:17:12
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0