Shake your bacon! - 9 juni

Idag har det hänt nada, förutom att jag har jobbat och fått skattepengarna idag :D YAY!

Satt lite på Driver idag men var alldeles för trött för att engegera mig i dom där testerna :/ I morgon ska jag jobba 07.30-16.00, huga! Hoppas dagen går fortare i morgon, för idag gick den seeeegt!

Idag fick Lillasyster Johanna sommarlov och kommer nu att börja i 5:e klass till hösten :) I morgon får Jeanette sommarlov och hon börjar då i 4:an till hösten :) Tiden går sååå fort, tyckte Johanna började i 4:an alldeles nyss. Var tar tiden vägen!?

Nu funderar jag på att däcka i säng! Så jag säger bara, Godnatt Sverige!

Puss och kram, ses på stan!


Nä, inte alls trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går så jävla fort =/

Robin börjar i åttan i höst och Lina i sexan.. =/

2009-06-11 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0