So sick! - 3 juni

Idag har jag jobbat som sagt, 10.00-16.00 för er som missat det :O Jag är sjuk med förkylning men ännu sjukare nu :S Sista timmen på jobbet höll jag på att dör, huvudet kändes tungt, alldeles yr och visste inte om jag mådde illa eller inte. Ont i kroppen och ögonlocken kändes tunga!

När jag slutat och kom ner på stan träffade jag på Elin och Jossan för jag och Elin skulle förtidsrösta till EU valet joll grejset! ( Jossan får ju inte rösta för hon är inte 18, hon fyller 18 dagen efter valet ;) SURT för na xD ) Det fick bli som det blev för jag är inte ett dugg intresserad utav sånt där och har ingen kolla alls heller, men jag röstade i alla fall och det kan ingen klaga på att jag inte har gjort det nu!

Fick en alvedon utav Jossan i alla fall ocg vette fan vad det var i de pillret för konstig blev jag xD Lite lullig sådär liksom xD Men jag mådde bättre och det är väl det som är huvudsaken :P Vi gick i alla fall och åt mat på Gallerian nian efter röstningen och sedan fika vi. Jag och ELin bestämde hux flux att hon skulle sova hos mig i stugan :D Så nu sitter vi i stugan och lyssnar på music :D

Det var min dag idag, snorig och dann, men så äre ibland. ( Haha märkte ni, det rimma xD )
Godnatt Sverige!

Puss och kram, ses på stan!

Helan och Halvan, det är vi det ;)
Lika dumma båda två xD

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hehe rätt lika på den

bilden vem e vem :)

puss puss älskar dej.

2009-06-03 @ 22:43:26
Postat av: Anna

Haha, tyckte du att det var rätt att rösta när du inte är insatt i ämnet? ;P haha.. Då kanske du röstade för nåt som du inte står för. Mycket smart nattis ;) haha, jag skämtar bara. (med en gnutta allvar)



Saknar dig natha, jag älskar dig!

2009-06-03 @ 23:47:13
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Pappsen: Haha jag är ju till vänster haha, älskar dig med :)



Anna: Haha äh, huvudsaken är att jag var med och rösta och bidrog för samhället xD Jag är med och påverkar i alla fall :O



Saknar dig med gumman, puss älskar dig <3

2009-06-04 @ 17:17:22
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0